Pentru mulți dintre noi există momente care ne schimbă viața. Pentru Mihaela Bilic, acest moment de cotitură l-a reprezentat mașina ei, un Audi A8 de care s-a îndrăgostit încă de la primul test drive. Crearea mașinii, și spunem asta pentru că automobilul a fost proiectat în cele mai mici detalii, a fost catalogat de medicul nutriționist drept „cea mai tare experiență din viața mea”.
„După un an de zile de la asta (comanda mașinii – n.r.) mi-a spus șeful de la Audi niște vorbe frumoase pe care le repet cu plăcere. Mi-a spus „vă mulțumesc că ne-ați amintit ce mașini frumoase știm să facem”. Nu eram clientul tipic, apoi am ajuns să fiu un caz prezentat în toate întâlnirile lor”, ne-a spus Mihaela Bilic.
Mașina este specială chiar și pentru producător, deoarece bordul a trecut printr-un proces de „omologare individuală”.
„A rămas o chestie unică pe care nu a mai făcut-o nimeni. Eu am făcut pentru mașină ceva ce se numește omologare individuală. Ei fac niște modele de configurare pentru bordul de la mașină care presupun niște teste, apropo de siguranță sau de rezistența la soare, crash testul și cum se deschis airbag-urile. Am avut această nebunie să vreau o chestie care nu exista și după mai multe luni de discuții au zis că sunt de acord să îmi facă moftul, numai că va trebui omologat și cheltuiala respectivă plătită. A devenit prima omologare individuală”, a relatat aceasta.
Modelul comandat de Mihaela Bilic este, la propriu, unic. Pielea mov de pe bord nu poate fi replicată de niciun alt client al Audi, de nicăieri din lume.
Testele și procesele tehnice realizate în urmă cu 11 ani au adăugat mașinii 45.000 de euro la preț.
Și difuzoarele Bang&Olufsen sunt unice. Standard, capacele difuzoarelor sunt negre, însă producătorul a făcut o excepție și le-a realizat în aceeași culoare, asemenea materialului folosit pe bord.
„Pe bordul de la mașină există două difuzoare de la Bang&Olufsen care se ridică în momentul în care pornești sistemul audio. Când am semnat și am făcut omologarea pentru piele și pentru tot ce însemna bord, chestiunile alea (difuzoarele – n.r.) erau de plastic, iar eu am semnat configurarea pentru piele mov și plastic negru. Atunci când mi-au livrat-o, căpăcelele erau mov, identice cu bordul. Noi am trimis la Bang&Olufsen configurarea și ei, de la sine putere au spus „nu putem să facem difuzoarele negre pentru că toată lumea va vedea bordul și o să zică ce păcat că astea sunt negre”. Atunci ei au făcut singurele și unicele difuzoare mov pentru mașina mea”, a povestit emoționată Mihaela Bilic.
Mașina a primit chiar și un nume: Max! Având în vedere complexitatea comenzii, mașina nu a fost gata la termen, iar Mihaela Bilic a primit o scrisoare unică, pe un material aparte, care o îndemna să își aștepte, puțin mai mult, creația.
„Înainte de un Crăciun mi-au trimis o bucată de piele magnolia-bej sub forma unui papirus, pe care mi-au scris povestea mașinii. „Dragă, Mihaela! Eu sunt Max și mai am puțin și mă fac mare. Te rog să mă aștepți, pentru că nu sunt încă gata”, o chestie din asta, o am și acum. Pe o bucată de piele care trebuia să fie în configurarea mașinii ei mi-au trimis o scrisoare care ar fi venit de la Max, ca să îmi spună că mașina mai durează încă șase luni”, a relatat Mihaela Bilic.
Medicul nutriționist recunoaște că este atașată de automobilul său, condusul fiind „o formă de terapie” pentru ea.
Mașina, un Audi A8 din 2012, Mihaela Bilic o deține și în prezent. La un comentariu care îi atrăgea atenția că mașina va fi „foarte greu de vândut din cauza culorii”, Mihaela Bilic a răspuns: „este ultima mea grijă vânzarea lui Max!”